Opinie o Agencjach zatrudnienia i oferty Pracy Opinie o Agencjach zatrudnienia i oferty Pracy
POLSKIE FORUM O PRACY W UE
Opinie o Agencjach zatrudnienia i oferty Pracy
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

DIRECT PEOPLE

 
Odpowiedz do tematu    Forum Opinie o Agencjach zatrudnienia i oferty Pracy Strona Główna -> Agencje Pośrednictwa Pracy w NL
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rivonna
AKTYWNY
AKTYWNY



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/4

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 18:48, 02 Mar 2011     Temat postu: DIRECT PEOPLE

Zna ktoś,był?Czytalam opinie na necie,bardzo rozne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
laila69
Administrator
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 1366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: ja się tu taka słodka wzięłam? :D
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:40, 12 Kwi 2011     Temat postu:

bardzo proszę o opinie o tej Agencji,
jutro jadę na rozmowę

piszcie do mnie kochani Użytkownicy, piszcieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
zeb
NOWY (zacznij się udzielać)
NOWY (zacznij się udzielać)



Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Wto 19:17, 12 Kwi 2011     Temat postu:

Witam_wlasnie dzisiaj poznalem kogos kto pracuje przez te agencje i raczej nie bede zbytnio pomocny.Ale moze sie myle_otoz pan Arek pracuje przez te agencje jako spawacz_mieszka na bungalow niedaleko Valkenswaardu_warunki mieszkaniowe takie sobie.Jego zona i znajome pracuja przy pakowaniu_czego_nie wiem.Isnieje mozliwosc zalatwienia sobie mieszkania samodzielnie.Kasa bezproblemowo.Jak cos moge sie dopytac o szczegoly_ale dopiero jutro_ja dopiero dzisiaj wrocilem do Holandii.Powodzenia/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
zeb
NOWY (zacznij się udzielać)
NOWY (zacznij się udzielać)



Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Śro 11:37, 13 Kwi 2011     Temat postu:

Witam ponownie.Zbyt wiele nie dodam do tego co juz powiedzialem.Dzisiaj rozmawialem chwilke z tym gosciem_i tak:mieszkania w bungalow Valkensvaard i Mierlo_z czego Mierlo nie polecal/praca:typowa produkcja_pakowanie warzyw i owocow_duza fabryka w Eindhoven(24 linie)/pracuja glownie Polacy i Portugalczycy/Ogolnie gosciu jest zadowolony_
Mam nadzieje,ze pomoglem_
Powodzenia/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
laila69
Administrator
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 1366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: ja się tu taka słodka wzięłam? :D
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 18:22, 13 Kwi 2011     Temat postu:

dziękuję Ci za odpowiedź
nie do końca pomogłeś, bo mi chodzi o pracę w Prodrive

ale i tak bardzo Ci dziękuję!
i pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
laila69
Administrator
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 1366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: ja się tu taka słodka wzięłam? :D
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 21:04, 15 Kwi 2011     Temat postu:

no to opowiem

poczułam się jak w Agencji! profeska Mruga

nie mogłam znaleźć biura, Pan zaproponował, żebym dojechała pod Ikee, to po mnie przyjedzie
ale znalazłam w końcu

wbijam, dzień dobry, dzień dobry, rońcia, rońcia, przedstawiliśmy się sobie,
ale pozostaliśmy do końca rozmowy na Pan-Pani - kolejny przejaw półprofesjonalności jak dla mnie...

Pan zaprosił mnie do pokoiku, podana szklanka wody - było strasznie ciepło
czego Pani się napije - kawa, herbata?
podziękowałam, wystarczyła woda

no i zaczęliśmy gadać
ogólnie tylko ja mówiłam
za wiele konkretów nie poznała nie obiecują kokosów, ani nie wymyślają bajek\
zobaczymy Mruga

pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne Wesoly
no i Agencja poszukująca ludzi którzy chcą na lata a nie tygodnie zostać w Nl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
malgoska
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ



Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: NL
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 0:17, 16 Kwi 2011     Temat postu:

No to rzeczywiscie wygląda dobrze Wesoly
Nie zapeszajmy moze,ale jak dla mnie jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
laila69
Administrator
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 1366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: ja się tu taka słodka wzięłam? :D
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 16:06, 05 Wrz 2011     Temat postu:

no było okej,
chciałabym do tej agencji i tej firmy tak baaaaaaaaardzo!
jak komuś się uda, to pozazdroszczę! Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
paulina16x6
Gość






PostWysłany: Pią 12:00, 18 Lis 2011     Temat postu:

czy mógby się wypowiedzieć ktoś kto jest obecnie przez tą agencję w holandi ?
Powrót do góry
Autor Wiadomość
xD
Gość






PostWysłany: Czw 21:36, 16 Lut 2012     Temat postu: Direct People

Ludzie ta firma to zlodzieje podpisalem umowe a w umowie ze dojazd do pracy za darmo ... w Eindhoven okazalo sie ze licza sobie to grubo;/ az 1 euro od kazdej przepracowanej godziny !!! na dodatek domki letniskowe smierdzi zimno i wgl w pracy jak w obozie idziesz na linie i aby slyszysz tempo tempo zrobisz 160% normy i tak im malo tna nam kase na czym sie da jestem tu ostatnie 2 tyg i spierdalam jak najdalej od DIRECT PEOPLE. NIE POLECAM
Powrót do góry
Autor Wiadomość
laila69
Administrator
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 1366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: ja się tu taka słodka wzięłam? :D
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 15:40, 17 Lut 2012     Temat postu: Re: Direct People

xD napisał:
Ludzie ta firma to zlodzieje podpisalem umowe a w umowie ze dojazd do pracy za darmo ... w Eindhoven okazalo sie ze licza sobie to grubo;/ az 1 euro od kazdej przepracowanej godziny !!! na dodatek domki letniskowe smierdzi zimno i wgl w pracy jak w obozie idziesz na linie i aby slyszysz tempo tempo zrobisz 160% normy i tak im malo tna nam kase na czym sie da jestem tu ostatnie 2 tyg i spierdalam jak najdalej od DIRECT PEOPLE. NIE POLECAM


a gdzie zostałeś oddelegowany?
do jakiej firmy w Eindhoven?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
bykaziu
NOWY (zacznij się udzielać)
NOWY (zacznij się udzielać)



Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Wto 14:17, 15 Sty 2013     Temat postu:

Witam.

Również chcę się tam dostać.
Jadę za dwa dni na rozmowę, w nd. potencjalny wyjazd. Rejestracja pracowników tylko do czwartku potem w pt. wybierają kandydatów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Joker
NOWY (zacznij się udzielać)
NOWY (zacznij się udzielać)



Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:06, 17 Mar 2013     Temat postu:

uwaga na tych oszustów , panie kłamia w Lublincu ale juz niedługo tam zawitamy z kolega wyjasnic to co bylo obiecywane na miejscu i lepiej zeby pieniazki sie zgadzały za przepracowane godziny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
PABLO-PEPE
NOWY (zacznij się udzielać)
NOWY (zacznij się udzielać)



Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Pon 12:21, 20 Lip 2015     Temat postu:

Potwierdzam wcześniejszego przedmówcę. Osobiście nie polecam agencji Direct People. Praca w Ikei w Oosterhout. Jak chcą Ciebie ściągnąć, to obiecują godziny, super stawkę i że będzie dobra praca. To wszystko po to abyś skusił się na ich kłamstwo. Potem okazuje się, ze na początku pracujesz tydzień na nocki, a potem na dziennej zmianie za dnia masz rezerwy 2 dni w tygodniu. Jak pytasz dla czego? To nie jesteś w stanie uzyskać konkretnej odpowiedzi. Koordynator tłumaczy, że nie musisz mieć rezerw , mogą być cofnięte, a w rzeczywistości łudzisz się, że zadzwonią po Ciebie, a nie dzwonią. Koordynator uważa się za GURU i nie szanuje osób. Wysyła Ciebie do pracy, bo rozmawia z tobą telefonicznie i następnego dnia okazuje się, że jednak masz rezerwę a w office nic nie słyszeli, żebyś miał przyjść. Więc wycieczka za darmo.
Jestem już ponad rok w Holandii i tak jak napisałem osobiście nie polecam tej agencji.
Oczywiście , zaraz pojawi się odpowiedź na mojego posta, że jest super, że nie wiem o czym piszę. Ale kto che uwierzy, a kto nie chce, przekona się na własnej skórze.Ja przepracowałem 4 tygodnie i podobno zostałem zwolniony , bo nie należycie wykonywałem swoje obowiązki. A na robocie, nikt nie wziął mnie do biura i nie powiedział, że to zrobiłeś źle, albo tamto zrobiłeś źle. Dowiedziałem się telefonicznie w niedziele, że nie dostałem planningu, bo nie pracuje. Jednym słowem ogólnie KICHA.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Opinie o Agencjach zatrudnienia i oferty Pracy Strona Główna -> Agencje Pośrednictwa Pracy w NL Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin